FANDOM



Welcome to the Shane Dawson Wiki
The wiki about Shane Dawson that anyone can edit. 32 articles since July 9, 2009.

Shane Dawson lives in Hollywood,California. He is one of the most subscribed person on YouTube. He is 30 and has proclaimed himself to be 6 ft. tall, no actual measurements taken. He has three YouTube channels and averages 1,500,000 views a video. Edit

Shane Dawson (nascita Shane Lee Yaw, 19 di lugliu di u 1988) hè un attore di YouTube americanu, comicu, musicista è video maker. Quandu Dawson hè cunnisciutu per fà cumeddi di cummedia è parechji caratteri recurrenti (cum'è Shananay, Ned the Nerd, S. Deezy, Mamma, Aunt Hilda, è Fruitlupe), impresa (cum'è Paris Hilton, Miley Cyrus è Sarah Palin), è spoofs di Music videos popolari è mostra di television. In dicembre di u 2012 u so canali YouTube principale hè u tenth channel più abbunati. Quandu Dawson hà allargatu in YouTube addenditantu u so sicondu canciu (u XII postu più abbunati) induve postu i video di blogs è a serie "Ask Shane", chì si trasferì à u so canali principalu u 26 di fugliornu di u 2011.

A carriera di Dawson hà iniziatu chì ellu è parechji amichi turnanu in videos in oversu di studiusi in l'urbe. I primi video di Dawson in YouTube eranu misi vignaghjoli chì si vultò in u culleghju.

In u Novembre di u 2009, Dawson hè statu attribuitu in Attack of the Show! In u 2010, a rivista Forbes chjamà a so 25a famosa famosa web.

U primu di l'attuali debuttante di Dawson (terzu tutale), SUPERLUV! hè stata liberata in u 31 di marzu di u 2012, seguitu da u quartu singulu "The Vacation Song", chì hè stata liberata da u 23 di ghjornu di u 2012. Su quintu singulari è prima canzuna di Natale, "Quandu questu Christmas" hè stata liberata l'8 di dicembre di u 2012.
U so novu singulu "FUCK UP" hè statu liberatu u 30 di marzu di u 2013