FANDOM


Shane Dawson (nascita Shane Lee Yaw, 19 di lugliu di u 1988) hè un attore di YouTube americanu, comicu, musicista è video maker. Quandu Dawson hè cunnisciutu per fà cumeddi di cummedia è parechji caratteri recurrenti (cum'è Shananay, Ned the Nerd, S. Deezy, Mamma, Aunt Hilda, è Fruitlupe), impresa (cum'è Paris Hilton, Miley Cyrus è Sarah Palin), è spoofs di Music videos popolari è mostra di television. In dicembre di u 2012 u so canali YouTube principale hè u tenth channel più abbunati. Quandu Dawson hà allargatu in YouTube addenditantu u so sicondu canciu (u XII postu più abbunati) induve postu i video di blogs è a serie "Ask Shane", chì si trasferì à u so canali principalu u 26 di fugliornu di u 2011.

A carriera di Dawson hà iniziatu chì ellu è parechji amichi turnanu in videos in oversu di studiusi in l'urbe. I primi video di Dawson in YouTube eranu misi vignaghjoli chì si vultò in u culleghju.

In u Novembre di u 2009, Dawson hè statu attribuitu in Attack of the Show! In u 2010, a rivista Forbes chjamà a so 25a famosa famosa web.

U primu di l'attuali debuttante di Dawson (terzu tutale), SUPERLUV! hè stata liberata in u 31 di marzu di u 2012, seguitu da u quartu singulu "The Vacation Song", chì hè stata liberata da u 23 di ghjornu di u 2012. Su quintu singulari è prima canzuna di Natale, "Quandu questu Christmas" hè stata liberata l'8 di dicembre di u 2012.
U so novu singulu "FUCK UP" hè statu liberatu u 30 di marzu di u 2013